CHOCOLATE MOUSSE ON MOIST CHOCOLATE CAKE

Assalamualaikum..


Sekarang ni musim hujan.. kt KL hari2 hujan..klau basuh baju tu mmg alamatnye kne dua kali jemur le gamaknye klau cuaca begiini.. Tapi bab hujan ni ade gak yg syok nye kan..rase nak buat taik mate jer.. Klau petang2 buat kek panas2 memang terangkat lah kan..

Moist Chocolate cake with chocolate ganache with chocolate mousse


Hari minggu hari rileks dari beban kerja yg tak berhenti2 malahan makin meningkat..aduii.nk patah pinggang rase tp ape kan daya dah nama kerja. tapi tempahan tetap diterima..hikhik klise je ayat..



Kek di tempah oleh saudara suami meraikan hari ulangtahun isteri dan anak comelnyer..

alor comeynyer Zufar.. gerammm kat pipi die!!


Kek yg diminta kek coklat berbentuk hati dan khaera variasi kan hiasan dengan coklat juga. Hasil pembelajaran ke kelas chocolate homemade dulu tak dilupakan dan cuba diaplikasi kan dlm decoration. Harap beliau puas hati dan gembira dgn hasilnya.




buat insan-insan yg istimewa


ANDA SUKE?? Y DON'T U www.tips-fb.com (^-^) thank you!!
posted under , |

0 comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home

    Followers


Recent Comments