PIZZA HUT VS PIZZA@khaeracottage

ada rase mcm nak g pizza hut tak sekarang?..baik u all standby tissue kat kat mulut..nanti ayaq liuq meleh..haa tak tauuu... abaikan pemandangan kat tepi ye..


Actually pizza ini di buat atas permintaan Mr. H.. die kate "nie, (gelaran khaera kat umah)..abg suke makan pizza..apekate ni buat..HAWAIIAN CHICKEN.." aceceh, ayat lentoqqq naaa..well isteri mithali kan..duk p la cari bebarang kat pasaraya..nasib baik dekat kat umah..so, zasss je..


tp bila fikir2 balik, klau g makan kat pizza hut kan, bayar banyak tp nanti jupe nenas ngan lade benggali tu ckett je..buat sndiri boleh letak satu guni..eh takde la pai satu guni.. "@@"




haaa tu diaa...bawang, nenas, lada benggala..tak hengat dunia tarukk.. cheeseyyyy habis 1 packet... ini leh kasi 10kG topup kat lemak dlm badan ni..



tapi..tak pai 30minit dah tinggal separuh??..camno nih?..hehehe

ape kate khaera buka kedai pizza..???..huhuhu maunye org tak bangun2 ek..KEKENYANGAN..


cute shot for blog post.. 1 potong je??..tinggal untuk khaera..











ANDA SUKE?? Y DON'T U www.tips-fb.com (^-^) thank you!!
posted under |

0 comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home

    Followers


Recent Comments