Salam Ramadhan dan KharaCottage @BAZARAYA


Assalamualaikum w.b.t,
Tenang aje harini..cuaca di Kuala Lumpur baik..tak panas sangat tak sejuk sangat..tp ada kala hujan..erm, musim agak tak keruan.. 
Harini dah masuk hari ke-4 seluruh umat Islam menjalankan ibadah puasa..Alhamdulillah.. meskipun Khaera agak kelewatan mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN, mohon maaf teman-teman..akan ke khilafan ku ini..

Hari ke-2 puasa, Khaera di serang selsema dan kini batuk..huhu..tp takpe..itu semua dugaan dan ujian , InsyaALLAH  Khaera tempuhi dengan redha, dan tidak melunturkan semangat untuk mengerjakan ibadah ini walau sedikit pon.. Masih busy dengan preparation tempahan kuih muih ..mungkin ada yg mengetahui, Khaera membuka gerai di Bazaraya di Wangsamaju..Jemput datang ye semua.. Dapatlah kite berkenalan -bersilaturrahim di bulan yg mulia ini..

Dan yg paling penting, jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan biskut free di gerai KhaeraCottage No.92 yea!! Datang, jangan tak datang!..anda akan rugi..klau tak datang..rugi kalau tak rasa biskut di KhaeraCottage..

Sempena Ramadhan yg mulia ini, Khaera sekeluarga mengambil kesempatan ini, ingin mengucapkan  

"SALAM RAMADHAN BUAT SEMUA UMAT ISLAM. SEMOGA DIBULAN YG MULIA INI, DAPAT KITA MENGHAYATI MAKNA RAMADHAN SEPENUHNYA. DAN KITA DAPAT MENJALANI IBADAH DENGAN SEMPURNA DAN PENUH RAHMAT. KHAERA DOAKAN SEMUA RAKAN-RAKAN SENTIASA DIRAHMATI ALLAH SWT."

ikhlas dari Khaera sekeluarga

Just to Share untuk semua,





ANDA SUKE?? Y DON'T U www.tips-fb.com (^-^) thank you!!
posted under |

0 comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home





    Followers


Recent Comments